الأحد، 6 فبراير 2011

كل ذنبي انو لقاني.... قلب مخلص مش اناني

في زمان الحب فيه كلمتين كذب باغاني

مش حندم لانه بعني.... ولايوم حقول خدعني

حسيبوا يعيش نصيبوا.... وكفايه عليه..... خسرني



سبت نفسي لقلب بعني ظلمني خدني محبنيش

بعت كل الكون عشانوا

لكن خساره محسنيش



كنت بعيش فرحتوا وبموت من دمعتوا

بدل اخلاصي ليه ...وحناني بقسوتوا


ياخساره مفهمنيش .....ياخساره محسنيش

اديتوا عمري كلوا ....حبيتوا محبنيش

قولولوا كان املي ليك

ضيعني انا من اديه

خسران والله بعدي لكن حعملوا ايه

من البدايه ظلمت قلبي لماسلمتوا لحبايببي

غصب عني لقتني رايح للي  كان بيحب تعبي

اتفاجئت بغدروا بيه



بس كان صعبان عليه

بكره يعرف من حبيبوا والسنين اهي بينا جايه

كل مافتكر انو بعني

كل ماعرف اد ايه

كنت موهوم بكل يوم عشتوا ليه معرفش ليه

كذبه وصدقتها واهي عاشت وقتها

وخلاص انا بوعدوا الي مابينا انتهى

ياخسارة مامفهمنيش
ياخساره محسنيش
خسران والله بعدي لكن حعملوا ايه








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق