السبت، 20 أغسطس 2011


أول مرة تشخط فيّــــا فرحت اووي



لأسباب كتيرة أولها انك شخطت فيها واتنرفزت علشان كنت قلقان عليا



فحسيت قد ايه انت بتحبني بجد



وتاني سبب علشان حسيت اننا خلاص مابقاش بيننا فرق



لكن تاني مرة لما شخطت فيا :(



زعلت اوي وعيطت .. مش زعلت منك



انا اصلاً ما بعرفش ازعل منك لكن ...



زعلت من الشخطة ، حسيت اني ما بقتش أميرتك مافيش حد بيشخط في اميرته :(





كان نفسي تبقى زيي لما اتضايق او الدنيا تخنقني اوي اجري عليك واعيط لك واقولك شوفت حصل لي ايه ؟؟



انا لو زعلانة من الدنيا كلها مجرد ما اسمع صوتك او اشوفك بهدى وبتطمن ومش بقدر اكشر





بس يا سيدي .. دا الفرق بين اول شخطة



وتاني وآخر شخطة زي ما وعدتني



وانا مصدقاك ... مش علشان بحبك بس



لأ علشان انا واثقة اني مش ههون عليك



وواثقة اني هفضل طول عمري في نظرك اميرتك وحبيبتك



لو حتى فات على جوازنا مليووووووووون سنة"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق