السبت، 19 يوليو، 2014

اقتباسات "السيدة الأولى"




البلد دي مفترية ..ماترحمش!
ماتعملش حساب غير للقوى 
غير كداااا.....تتهرس
كتييير أوووي اتهرسوا 
.....
خليك باصص فوووق 
اوعى تنزل رقبتك 
ماتصدقش المتل اللي بيقول ماتبصش لفوق تتكعبل 
اؤكد لك ان اللي قال المتل دا مكسح 
....

عارف !! حتى لو تكعبلت ...اتكعبل وانت فووق... احسن من تكون تتكعبل وانت تحت الرجلين ...
تتداس ..بالجزم ...صدقني ؛؛

اقتباس"السيدة الاولى"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق